En lycklig hund vet sin plats i flocken.

Jag ville visa er hur det strålar ut att en hund är stabil, lugn och undergiven genom denna video. Jag sitter just nu i min soffa och äter en skål med mjölk och flingor, jättegott. Men det finns någon bredvid mig, som jättegärna får ligga just bredvid mig. Även när jag äter - jag bryr mig inte. SÅ LÄNGE hon vet vems maten är = vem som bestämmer, är dominant, eller alpha - kalla det vad ni vill.

Du bör utstråla lugn och självsäker engergi - medan din hund bör utstråla lugn och underlägsen energi.
 
När Rut plötsligt tittar på mig när jag äter tar jag tillfället i akt för denna video. 
Endast med en speciell blick ändrar jag hennes sinnesstämning. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Techichi.blogg.se

Rut i centrum

RSS 2.0